Matkapojat Oy:lle on
tärkeää, että jokainen asiakaskokemus on onnistunut. Voidaksemme
kehittää asiakastyytyväisyyttä ja palveluamme sekä arvioida
yhteistyökumppaniemme toimintaa, kuulemme mielellämme kokemuksistasi
matkoillamme. Kerro meille mitä pidit palvelustamme ja tuotteistamme Avoin palaute -lomakkeella. Huomaathan, että emme vastaa tällä lomakkeella jätettyihin avoimiin
palautteisiin. Halutessasi voit olla yhteydessä myyntipalveluumme tai
jos kyse on reklamaatiosta, täyttää tältä sivulta löytyvän reklamaatio-lomakkeen.
Jätä avoin palautteesi tästä >>
Ilmenikö matkallasi ongelma, josta kerroit matkan aikana ja jota ei pystytty korjaamaan? Voit tehdä meille virheilmoituksen / korvausvaatimuksen täyttämällä tarkasti Reklamaatio -lomakkeen kohtuullisessa ajassa matkasi päättymisestä. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua, keskimäärin 8 viikon kuluessa reklamaation saapumisesta. Halutessasi voit lähettää myös liitteitä (esim. kuvia tai kuitteja).
Jos haluat
lähettää reklamaation kirjeitse pyydämme lähettämään ne osoitteeseen:
Matkapojat Oy / Reklamaatiot
Takojankatu 15
33540 Tampere
Kerrothan myös postitse lähetettävässä kirjeessä pakolliset tiedot
(matkan varausnumero, matkakohde, nimi, yhteystiedot sekä
korvausvaatimus).
Kiitämme antamastasi palautteesta. Sen avulla voimme kehittyä entistä paremmiksi.